lørdag den 25. august 2012

om at slå tiden og ikke hinanden ihjel på en roadtrip...


Som mange af jer nok ved har Stef og jeg været på roadtrip ned gennem Vest-europa denne sommer. Og vi fik da også kørt et par km, faktisk endte vi med at have kørt ca. 4.900 km på de 18 dage, vi var af sted !!! Så som I nok kan regne ud har Stef og jeg tilbragt en del timer sammen i bilen på diverse lande-, bjerg- og motorveje. Og det gyldne spørgsmål er så, hvordan vi klarede disse mange timer i bilen sammen uden at slå hinanden eller kede os ihjel ;) Nedenfor kan I læse og se nogle af de tips og tricks vi gjorde brug af på turen.

1) Gaver !!! Inden ferien købte jeg en masse ting og sager og pakkede dem ind i små gaver, som vi pakkede op undervejs på turen. I gaverne var der alt fra chokolade fra Frellesen, slik og tyggegummi til en termokande, jumbobøger, moustache og bakkenbarter fra 10'eren samt blade og bøger.

2) Ipad og Spotify!!! - var virkelig også et hit på vores tur. Jeg havde lavet en masse playlister hjemmefra med alt muligt blandet, så der var noget for os begge at skråle med på undervejs.

3) Mini køleskab!!! Vi havde et minikøleskab med i bilen, så vi kunne få lækkert mad og KOLDE drikkevarer undervejs i stedet for "tankstations-lækkerier" og junk food :)

11 kommentarer:

  1. hehe, det ser virkelig ud som en hyggelig tur :-D I er da virkelig gået til den med fjollerierne, må man sige. - LOVE IT ;-)

    SvarSlet
  2. Haha hvor genialt! Og tak for tip til at bevare forholdet på sådan en tur ;)

    -Signe

    SvarSlet
  3. Haha Stef laver øjenbrynet!!! og hvor ser i bare awesome ud ;-)

    SvarSlet
  4. I ser fantastisk godt ud!;) Gode idéer til at holde gejsten oppe på de lange køreture - og det der med køleskabet. Det burde være fast inventar i alle biler;):)

    SvarSlet
  5. Angry birds at last !!! :) Dejligt at se i har haft en fed tur!!

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. ja han er en genert lille fyr :))

      Slet
  6. Haha, super geniale billeder. Så cool!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte