søndag den 15. april 2012

bazar, urter og carne

Igår var jeg til Shopping Bazar med min kusine og tante i Esbjerg. Der var mange fristende tilbud, men kom tomhændet hjem derfra :( Der var ikke lige noget der fangede mig helt. Det passer dog ikke helt for jeg fik da en lækker goodiebag med en masse lækre magasiner med hjem :) På vejen hjem var jeg lige forbi Netto, hvor jeg fandt en masse lækre krydderurter til min køkkenhave. Derefter kørte jeg et smut forbi vores lokale blomsterforretning og fandt et par søde krukker til dem.  Igår aftes var jeg til indflytterfest hos min bror og Babs. Min lillebror diskede op med hans fantastiske Chill con Carne og god rødvin. Vi festede hele natten, så har ikke været helt på toppen i dag :) Nu vil Stef og jeg gå en lille tur i det dejlige forårsvejr. 
God Søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte