torsdag den 19. april 2012

når man pludselig befinder sig i Sahara!

Er jeg  virkelig den eneste blogger der BIG TIME savner Ugens Hadeliste  af Trine fra bloggen Presenting ?! Hendes lister kunne virkelig få smilet frem hos mig. De gav mig sådan en dejlig følelse af ikke at være det eneste uheldige og klumsede menneske i verden :) Er der nogen af jer tøser, der kender til nogle andre blogs, der har indlæg a la Ugens Hadeliste - then let me know!!!! Indtil jeg har fundet et alternativ til Trines liste, må jeg jo nøjes med min egen lille hadeliste:

1) når ens fætter på lørdagens bytur løfter en op i luften, for derefter at tabe en på gulvet fra en meters højde (med hovedet først)....
2) når alle mennesker på et diskotek kigger på en (liggende)...
3) når diskotek har valgt at fylde hele deres gulv med 30 cm sand, fordi de har strandtema...
4) når man kommer hjem fra bytur og 1 kubikmeter sand vælter ud af ens strømpebusker, taske og sko på ens gulv.
5) når man dagen derpå med de ondeste tømmermænd må støvesuge og vaske ens gulv pga. 1 kubikmeter sand.
6) når det derefter under morgen/middagsmaden pludselig knaser mellem ens tænder (lorte diskotek!)
7) når ens bror vælger at bo på fjerde sal og man har stilletter med 10 cm hæle på..
8) når man med kæresten ikke kan blive enig, om det skal være en nr. 10 eller 11 fra pizzeriaet.
9) når ens hvidløgspresser ikke kan tåle at komme i opvaskeren (åbenbart!) og ens fingre derfor er kulsorte og er at se på alle ens skuffer og låger i køkkenet...
10) når Barcelona taber til Chelsea.

10 kommentarer:

  1. "ugens hadeliste" syntes jeg lød ret negativt, men den var egentlig meget sjov at læse!
    Jeg synes du skal fortsætte :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen hvis der er stof til en i næste uge, så forsøger jeg igen :)

      Slet
  2. Det er svært ikke at grine bare sådan en lille smule undervejs;):) men aj, hvor er det dog uheldigt! Din fætter skylder dig vist lige at gøre det godt igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. Glad for at jeg kan få smilet frem hos dig :) Ja, det kan man vist rolig sige at han gør.

      Slet
  3. Dots for søren da... Det har da ikke været sjovt.. Men tænk positivt, hvis der ikke havde været sand, kunne du have slået dig, så du måtte finde på en historie overfor din arbejdsgiver, pga buler i panden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej heldigvis ingen buler der skal dækkes med pudder denne gang :)

      Slet
  4. Jo, jeg savner også 'ugens hadeliste' :) Dejligt du har lavet en.

    bytorp.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Græd næsten den dag de stoppede. Det var virkelig min yndlings blog :(
      Det glæder mig at du kan lide den :)

      Slet
  5. Jeg savner også Trines hadelister! Damn, de var sjove :-) Det var altså en s**** god blog!
    Men du gør det nu også godt :-) Hvad sker der lige for indendørs strandfest? Men altså, du kan da trøste dig med, at det må ha' været et mareridt at få alt det sand ud fra diskoteket igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig en super blog!!
      He he.. Ja det giver da lidt trøst :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte