fredag den 20. april 2012

har totalt glemt....


.... bloggens 1 års fødselsdag !!! Arghhhhhh...

Har det sku' egentlig lidt skidt med det - lidt ligesom at glemme sit barns fødselsdag på en måde ;)  Virkelig dårlig stil Dots! Håber bloggen tilgiver mig.. hi hi..

Ej spass til side. Bloggen havde altså 1 års fødselsdag den 6. april !!!!!!  Weee...
Hvor tiden dog flyver. Det er slet ikke til at fatte, at jeg allerede har blogget om dit og dat i over et år.

Jeg vil benytte lejligheden til at sige TUSIND TUSIND TAK til alle jer skønne læsere der er kommet til i årets løb. Så dejligt at I læsere med og kommentere.

 Glæder mig til endnu et fantastisk blogår. Vi ses i sfæren ;)

4 kommentarer:

  1. Nårrh stakkels blog.. Dots altså! hehe;)
    Tak fordi du fik mig til st starte tøs, nu kan jeg slet ikke lade vær:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, stakkels blog :)
      Det var skam så lidt tøs. Dejligt at kunne følge hinanden herinde :)

      Slet
  2. Stort tillykke til bloggen ;-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte