lørdag den 14. april 2012

nyt dullelir!!

Igår modtog jeg dette super lækre GHD glattejern fra Nelly. De læsere der har fulgt med i længere tid vil vide, at jeg for et halvt års tid siden fik andenpladsen i Collage konkurrence hos Nelly.com og vandt 8.000 bobs til at shoppe for på Nelly og et års forbrug af tamponer fra Librese. NICE!! Jeg har i et stykke tid haft en slat penge tilbage og besluttede mig den anden dag for at spendere dem på et nyt glattejern. Jeg er faktisk rigtig glad for mit eller mine ;) nuværende ( 2 stk. HH simonsen), men de er ved at have et par år på bagen. Jeg har hørt og læst meget godt om GHD's glattejern, så jeg har STORE forventninger til det :) 
Tror og håber på, at det er en god investering jeg har gjort mig for mit hår :) 

Lørdagens plan er: træning, shopping-bazar med min kusine og fest hos brormand og Babs. 

God Lørdag !!

6 kommentarer:

  1. Ej! Hvor fedt, har selv et GHD glattejeren og er super glad for det, så jeg kan varmt anbefalde det ;)

    Kig forbi & deltag i min Give-Away !
    - Rikkes.org

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, det var godt at høre. Håber jeg blir ligeså glad for mit. Har brugt det i et par dage nu, og indtil videre er jeg rigtig glad for det!

      Slet
  2. GHD er så lækkert at arbejde med !
    Er i hvert fald mega glad for mit, som jeg fik i julegave :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også jeg bliver rigtig glad for mit :))))

      Slet
  3. Hvor vildt at du fik en andenplads ;) Jeg havde da godt nok hoppet og skreget over det. Haha.. Jeg har selv dette glattejern og kan kun anbefale det. Det er super :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var sku' stort!!! Jeg var så træt efter specialeskrivning at jeg ikke orkede at hoppe. he he.. Men glad det blev jeg. Skreg vist nok også lidt ;) he he..
      Ihhh håber jeg blir ligeså glad for det. Virker som folk kun har godt at sige om det :) Dejligt!!

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte