onsdag den 11. juli 2012

guf til håret


Så røg der lige lidt hårplejeprodukter i kurven på Nicehair.dk. Har i lang tid gerne ville prøve Moroccanoil Oil light, så da jeg ikke kunne klemme flere dråber ud af min Redken Argan Oil i dag - var dagen inde til at få den afprøvet. Jeg købte en 25 ml til 99,- kr. Udover olien røg der også lige en shampoo fra Redken i kurven. Shampoo'en hedder Color Extend Sun og skulle være speciel god til at pleje ens slidte sommerhår :) Shampoo'en var på tilbud og kostede også billige 99,-. Derudover er jeg så heldig, at Nicehair har lager i Esbjerg, så ingen fragtomkostninger til Dots. Dejlig afslutning på en ganske almindelig onsdag ;)

10 kommentarer:

  1. Lækre produkter! og når jeg ikke er gravid mere og må bruge sådanne produkter med parfume i igen, så skal der også indkøbes nyt:)
    Tak for tippet:)

    SvarSlet
  2. Morrocan oil hårolien er vanedannende - så pas på :) Udover den fantastiske effekt så dufter den himmelsk :)

    -Signe

    SvarSlet
  3. Altid skønt med selvforkælelse - det giver sådan en skøn følelse i ens sjæl. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altid godt at forkæle sig selv lidt :)))

      Slet
  4. Uh må virkelig høre et review af Morocanoil. Har længe overvejet om den skulle blive min :)

    SvarSlet
  5. Åh ja, det er så skønt at blive tanket op med lækre produkter. Glæder mig til at høre hvad du synes om light-udgaven af Moroccan Oil. Den kender jeg nemlig slet ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt! Skal nok lave et lille indlæg om den efter min ferie :))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte