lørdag den 14. juli 2012

lørdagskullert

LØRDAG!!!!! wuhuuuu... Har egentlig ikke noget fornuftigt at sige. Bare at jeg glæder mig over at det er weekend. Igårefter arbejde  fik jeg shoppet lidt ting og sager til ferien (skal nok lige få lavet et lille indlæg herom), jeg fik hentet mine indkøb hos Nicehair, var til hygge/grill aften hos en veninde. Og i dag har jeg her til morgen været hos frisøren og få frisket mit hår lidt op til sommerferien. DEJLIGT! Om lidt smutter Stef og jeg ud til min moar og far og familiehygger :))) Håber I nyder weekenden derude. God weekend! Knus Dots

3 kommentarer:

  1. Du har da fået en del af håret :) Du ser som altid PISSE GODT UD!!!

    SvarSlet
  2. Hvor ser du godt ud!:) og det lyder jo som en skøn skøn weekend! Weekend er bare altid godt!:)

    SvarSlet
  3. Tak tøser! Weekend er bare det bedste :)))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte