fredag den 6. juli 2012

new in: bordeaux & black

Den anden dag var jeg et smut forbi Gina Tricot og fik at par lækre ting med hjem (hvis jeg selv skal sige det). Jeg har i lang tid villet have en bordeaux-farvet skjorte, men har ikke rigtig kunnet finde en jeg brød mig om. Men VUPTI så var den der. Den kom straks i kurven og ligeledes gjorde et par sorte, slidte cowboy shorts. Skal til studentindefest hos min kusine i aften. Tror jeg hopper i min nye skjorte :))) 

God fredag til alle I dejlige tøser derude <3

14 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle fede ting!

    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!! Tror også jeg bliver glad for dem :))

      Slet
  2. Elsker skjorten! Har selv længe kigget efter en bordeaux bluse, så måske skal jeg forbi Gina Tricot!

    Btw. din nye header er super flot! Fed idé!
    Overvejer at lave noget lignende - altså en header som på en eller anden måde fortæller lidt om, hvad bloggen handler om :))

    Knus fra Sofie
    /sofiebruushansen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Sofie!!! Tusind tak. Er også selv blevet rigtig glad for den :)

      Slet
    2. Velbekomme da!!
      Hvad gav du egentlig for skjorten? :)))

      Slet
    3. :) Den kostede 149,-.

      Slet
  3. Skjorten har den helt perfekte bordeaux farve - Og så er den jo genial i kombination med de shorts!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den har nemlig den helt rigtige bordeaux farve!!! Ja, jeg elsker også bare den kombination. Glæder mig sådan til at jeg skal på ferie, ,så jeg kan få det på :)))

      Slet
  4. Fine shorts!

    //Caroline
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Ej hvor nogle lækre ting. Elsker bordeaux ;)

    SvarSlet
  6. Den skjorte er super lækker! Jeg er ret stor fan af de der ærmeløse skjorte, synes de kan bruges på så mange måder. Men jeg har godt nok ikke sådan en fin bordeaux en...

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig!!! Må indrømme at jeg også har et par stykker i mit klædeskab :)))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte