fredag den 13. juli 2012

my bikinis

 Ovenfor har jeg samlet et par af mine bikinier, som har trukket det heldige lod og skal med på årets sommerferie, som jo er lige om hjørnet.. Weee.. De 2 øverste bikinier er gamle, mens den nederste er ny. Og faktisk er alle 3 bikinier fra H&M!! Synes generelt at de laver nogle virkelig fine bikinier i lækre sommerfarver og  prints. Når jeg skal købe en bikini kigger jeg nok især på om designet klær' min krop, om den har aftagelig stropper og om jeg kan mixe den med nogle af mine andre bikinier.

4 kommentarer:

  1. Jeg er bare helt vild med din nye, den har et super flot design og lækker farve! Ih hvor dejligt:D Hvornår tager i afsted? Om to dage sidder Thomas og jeg langt nord på hehe

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også helt vild med den!! Vi smutter først om en uges tid :) Ihh jeg håber I får en dejlig tur tøs!!

    SvarSlet
  3. Tak for din kommentar på min blog, det er jeg rigtig glad for :)
    Jeg er helt vild med den nederste! Den er bare en super flot i farven, og super enkel med overdelen!
    Knus <3
    carolinebojer.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Tak fordi du kiggede forbi!

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte