onsdag den 4. juli 2012

Rejsebøger

I mandags var Stef og jeg på Hovedbiblioteket i Esbjerg for at finde bøger med rejsetips til vores sommerferie. Da jeg har boet i Barcelona i et år kender jeg byens små hemmeligheder forholdsvis godt, men man kan jo have overset nogle... Jeg har i hvert fald haft stor gavn af at bruge rejsebøger og blogs, når jeg skal finde interessante seværdigheder, restauranter og naturoplevelser i en by eller et land. Ihhhh hvor jeg altså bare glæder mig til at vi skal af sted. 

2 kommentarer:

  1. Spændende! :)
    Hvordan kan det være at du har boet der i 1 år? Var du udvekslingsstudent? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg afsluttede min bachelor dernede på et engelsk universitet. En fantastisk tid i en fantastisk by :)))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte