lørdag den 6. april 2013

Dear Blog.....


HIP HIP HURRA! I dag er det præcist 2 år siden, at jeg skrev mit første indlæg på bloggen <3 Det er altså lidt vildt at tænke på, at noget jeg startede lidt for sjovt og la la, er blevet så vigtig og fast del af mig og min hverdag. Nogle gange tænker jeg: 
"Hvad dælen fik jeg min tid til at gå med før jeg opdagede blogging!?!?" hi hi..

Nu har blogging været en del af min hverdag i lidt over 4 år, og forbruget har været stødt stigende alle år... Faktisk blev jeg så betaget af blogging-universet, at jeg besluttede mig for at behandle blogging i mit kandidatspeciale som et forbrugerkulturelt fænomen. På dansk tak ;)
 "Hvad er det vi unge damer får ud af at blogge?!" Hvad er vores "blogge"-motiver?!  
Jeg siger jer, det var spændende, men også pænt skræmmende at få selvindsigt i, hvorfor man selv laver en aktivitet.  

Men hvad fandt hende Dots ud af - hvorfor læser JEG blogs!? Hvorfor er JEG så dybt afhængig af dette medie?!...

Ja, svaret var selvfølgelig ikke entydigt! 
Men de fleste af os læser blogs for at få "Identificerbar Inspiration" og bruger blogging som virklighedsflugt - et "fristed" fra hverdagen hvor vi slapper af, giver og tager ideer, opbygger relationer og bliver underholdt og underholder andre.

Det, der gør blogging helt specielt for mig er uden tvivl den der "I want to help, advise, entertain or inspire others"-ånd. Det er så fedt at folk på kryds og tværs hjælper og giver hinanden noget <3

Så tak for at du læser med og fordi jeg må hjælpe, undeholde og inspirere dig. Og tak fordi du hjælper, underholder og inspirerer mig!

Vi blogges ved <3

8 kommentarer:

  1. Et stort tillykke herfra..! :)

    SvarSlet
  2. <3 Tusind tak, Sanne. Dejligt du læser med :)

    SvarSlet
  3. åååårh, tiden går bare så stærkt! Synes det var igår at du skrev på dit speciale. Hvor bliver tiden dog af? (:

    Stort tillykke med de to år, skal du da have herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Debbie. Dejligt at se at du er i gang med bloggeriet igen :)

      Slet
  4. Du skal da også ha' et tillykke herfra, så: Tillykke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Mange tak. Tak fordi du læser med!

      Slet
  5. Et forsinket tillykke med fødselsdagen :-) Ja, det er vildt så meget tid man kan bruge på at blogge og læse blogs ikke mindst...! ;-) Jeg kan sagtens genkende mine egne 'motiver' i det du skriver - man vil gerne inspirere og dele ud og selv blive inspireret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!!! Jeg er så glad for, at jeg fik øjnene op for blogging.

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte