torsdag den 25. april 2013

insta-fuckin'-gram

I denne uge har jeg jf. Instagram: jublet og frydet mig over mine nye anskaffelser, været sammen med skønne veninder og lavet lækker mams.
 
1. Mine nye lækre Nike Free Run sneaks, som jeg nærmest har boet i siden jeg købte dem!!!
2. En udmattet Dots, som tager en slapper på sofaen efter en hård arbejdsdag.
3. Et dejligt gensyn på mit håndled :)
4. Lækker lækker salat tyvstjålet fra de 2 talentfulde tøser fra bloggen Plat du Jour.
5. Iron Man 3 med mine 2 dejlige veninder <3
6. Nu med noget at sigte efter ;)
7. Først krydsede jeg fingre for mine drenge - 90 min senere græd jeg snot sammen med dem :(
8. Mrs. Robot og Mr. Robot blev genforenet <3 De har stadig ikke fået armene ned ;)
9. Stefs og mine lækre hjemmebagte pizzaer. MUMS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte