onsdag den 17. april 2013

på vand & brød - bag lås & slå

Det beskriver meget godt min aften i fredags - dog med et par enkelte modifikationer ;)
I fredags drog mig og familien (mama y papa, brormand, Babs og Stef) nemlig til Horsens. Min mor og far havde været så heldige at få fingerne i seks billetter til fængselsmiddag med"vand & brød" samt koncert med Johnny Cash's bror og hans band i FÆNGSLET

Arrangementet startede med en lille velkomstdrink, hvorefter vi og de andre "fanger" (gæster) fandt vores fængselsceller, hvor der var dækket fint op til middag. Vores celle var på level 3, og var celle nr. 4. Her nød vi en virkelig lækker 3-retters-middag tilberedt af Webers Grill Team ude i fængselsgården. Efter en lækker dessert og kaffe/the, gik Tommy Cash på scenen med hans band og spillede alle hans brors (Johnny Cash) fantastiske hits gennem tiden. Scenen med ham og bandet var i bunden af fængselet, og så stod vi gæster ellers og hang ud over gelænderet på alle fængslets niveauer og nød koncerten. Et helt unikt oplevelse!!!

Kl 24.00, godt fulde, blev vi alle "løsladt". Vi fik fat i en taxa og smuttede tilbage på hotellet og fik et par godnatbajere, rødvin, natmad og hyggesnakkede. Hvorefter vi godt trætte faldt om i sengen :) 

Konklusion: 
Det er slet ikke så skidt at være på "vand & brød" og "bag lås & slå" ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte