tirsdag den 2. april 2013

madklubben bistro-de-luxe

I starten af marts var jeg sammen med min veninde- og navnesøter Dorthe i København for at besøge vores fælles veninde. Vi blev på køreturen mod øst hurtigt enige om, at overskriften for vores lille tur uden tvivl skulle være Mad & Drikke :) Da vi ankom til Frederiksberg fredag eftermiddag og fik vores pakke-nelliker op på fjerde sal, besluttede vi os for at forkæle os selv. Dette gjorde vi ved at bestille bord på Madklubben Bistro-de-Luxe. Et besøg der fortjener et indlæg og anbefaling.
Som I nok kan se af mine billeder ovenfor, var maden helt fantastisk smuk! Hvad der ikke fremgår af billerne er, at maden var ligeså velsmagende som den så ud!! MUMS MUMS MUMS. Til forret fik vi en lækker salat med stenbidderrogn, avokadocreme og hjemmebagt rugbrød. Til hovedret fik vi en lækker oksesteak med en "to-die-for-sauce" samt madklubbens lækre kartofler og grøntsager. Restauranten var proppet med folk, stemningen og serveringen var low key og helt i top, man følte sig virkelig godt tilpas. For de 2 retter samt min tredjedel af en lækker lækker rødvin samt vand måtte jeg hoste op med beskedne 500,- bobs. 
 
Jeg vil klart anbefale jer at aflægge Madklubben et besøg næste gang I er i KBH eller skal ud at spise.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte