lørdag den 13. april 2013

New in: Nike Free Run 5.0

Så fandt jeg dem langt om længe!!! Jeg har været på jagt efter et par nye sneakers, i hvad der føles som hundrede år. Har hele tiden vidst, at det skulle være et par af Nikes Free Run, men har bare ikke kunnet finde nogen jeg brød mig 100% om. Men så igår, da Stef og jeg var ude for at købe fødselsdagsgave til hans søster i Sportigan, stod de der for næsen af mig. LOVE AT FIRST SIGHT!!! 720,- måtte jeg slippe for dem, ved bare at dem bliver jeg så glade for. Hvad synes I!?  

2 kommentarer:

  1. De er super fine altså! Perfekt start på weekenden med sådan et køb! :-)

    SvarSlet
  2. Tak!! Ja, det var en perfekt start. Skal ned at indvie dem i fitness.dk nu her :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte