tirsdag den 23. april 2013

My home office

Nu kan jeg overstrege et af mine nytårsforsæt/mål for 2013 - nemlig at færdiggøre og indrette vores hjemmekontor!
Og der er virkelig sket ting og sager i det lille rum!!
 
1) De "midlertidige" møbler, vi havde i rummet, er blevet smidt ud eller solgt, og der er blevet ryddet op i gemmerne.
2) Der er blevet indkøbt og samlet nyt skrivebord og kommode fra Ikea.
2) Der blevet opmålt og lavet hvide metalhylder til vores bøger, mapper og opbevaringskasser. 3) Jeg har haft gang i noget DIY, som endte godt! - nemlig et Black Board med magneteffekt.
4) Mit smukke Europa-kort, som jeg har fået af min lillebror i julegave, er kommet op at hænge.
5) Og sidst men ikke mindst er der blevet sysslet med de små detaljer... Og i dag modtog jeg mit seneste indkøb - papirkurven "binbin" fra Essey. Den passer bare perfekt ind!
 
Er bare blevet så glad for det hele!! Nu er det en sand fornøjelse at sidde at knokle <3
 
Hvad synes I om mit lille kontor?!

8 kommentarer:

  1. Hahaha Hulk er blevet fuldt udrustet kan jeg se ;P Det ser jo mega godt ud Dots!

    SvarSlet
  2. Hej dotter.. ;-)

    Hvor var det nu du købte din magnet og tavlemaling? Synes du det holder? Tænker mere om magnetfeltet er stærkt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej tøs :) Jeg har købt plade, tavle- og magnetmaling hos Jem & Fix. Jeg gav pladen 3 lag af hver maling, og det virker rigtig fint både kridt og magnetmæssigt! Kan bestemt anbefales :) Jeg vil anbefale dig at rulle malingen på, så får du det fineste resultat.

      Slet
  3. Hvor ser det altså bare super fedt ud ;)

    Rikke // Sigaards.com

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Tak tøs!! Jeg er også bare så glad for det.

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte