tirsdag den 9. april 2013

instaholic

Elsker virkelig Instagram. Der er tale om BIG BIG LOVE. Er blevet total afhængig af den lille app. Jeg ved ikke, hvad det er med mig, tage og kigge billeder og billede-redigering. Jeg elsker det :) Og jeg er tydeligvis ikke den eneste. Dots har nemlig lavet lidt research på Instagram. I december måned 2012 havde Instagram 90 millioner brugere!!!, som i gennemsnit uploadede 2 billeder om dagen!! Og vidste I, at det er Facebook der ejer Instagram. Bob bob.. Hun smider om sig med vigtig viden (eller som Natholdet ville sige "ligegyldig info") ;) he he
 
Nå men statistik til side. Synes lige jeg vil knytte et par ord til billederne ovenfor, Dots har nemlig fået lavet og oplevet en helt masse den seneste tid!!
 
1) Jeg har erfaret, at min yndlings-is "Zapp" er tilbage og spist hele min mors lager af dem...ups ;)
2) Jeg har sovet længe - uden at have dårlig samvittighed!! Så dejligt :)
3,4 og 7) Jeg har lavet et magnetisk "Black Board" til mit kontor, og Stef har, som den handyman han nu er, hængt det op for mig, så det hænger lige :) Jeg har allerede taget den i brug og fyldt den med grafiske billeder, citater osv. Kontoret er nu færdigt, og jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat.
5) Jeg har været til åbent hus arrangement i Påsken hos Varde Ådal Lam. Hold nu op nogle små søde søde lamsebamser.
6 og 8) Jeg har endelig haft tid til at forkæle og pleje mig selv og Stef. Jeg har fået bløde feminine og lakerede fusser igen og har lavet lækkert hjemmelavet mad (her hjemmelavet pesto) Mumme...
9) Jeg har holdt to års fødselsdag for mig og bloggen <3 Og tak for alle jeres søde lykønskninger. Det varmer!!
 
Mange af os følges allerede, men hvis der skulle være nogen derude, som har en insta, jeg ikke følger, smid meget gerne jeres insta-navn i en kommentar og lad os følges :)
 
Mit insta-navn: @missdamgaard
 

2 kommentarer:

  1. Ih jeg er også vild med instagram, og selfølgelig er det jo blevet opkøbt af facebook, de er altid hurtige til at spotte en succes! Der var dog en del debat i starten af året omkring det, da fjæs nu har rettighederne over instagrambilleder, og kan bruge dem i kampanger. Men synes nu at det er en super app alligevel! Vidste du også at facebook kommer til at koste penge i fremtiden? Det synes jeg er så ærgeligt:( Så kommer konceptet jo lidt til at gå af det..

    Forresten et kæmpe forsinket tillykke med bloggens to år herfra wee:D Som tiden dog går stærkt altså!

    SvarSlet
  2. Så dropper jeg seriøst facebook! Og tusind tak tøs!! Ja det går bare vildt stærkt...

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte