lørdag den 19. november 2011

brunch & bambier - minus glatis




Selvom det blev lidt sent igår aftes på divaen, besluttede min kæreste og jeg os for at stå tidligt op idag og smutte i fitness. Ved ikke hvad der gik af os?! - ligner os absolut ikke :) Efter en hård omgang morgentræning og et dejligt bad, tog vi ifølge os selv velfortjent ned på Cafe G og smovsede lækker lækker Brunch. En brunch jeg havde fået til halv pris gennem SweetDeal!! Da vi kørte hjem smuttede vi lige ind forbi Dyrehaven nær vores hjem, hvor man kan komme helt tæt på søde bambier :) Er de ikke bare søde!? Og nu sidder vi bare og daser på divaen med PS3. I aften får jeg besøg af min lillebror - så det bliver rigtig hyggeligt - lækker mad, god film, game lidt og en masse POPCORN. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte