mandag den 7. november 2011

gammelt "guld" bidrager til nyt


Igår (søndag) havde jeg sammen med min kærestes søster og hendes veninde en lille stand på et loppemarked her i Esbjerg, hvor vi solgte ud af vores gamle "guld" :) Salget gik faktisk okay og vi havde en rigtigt hyggelig dag. Jeg fik solgt et par gamle tasker, t-shirts, en kjole, et par solbriller og min kærestes gamle soldaterboots og kom hjem med lidt over 600 kr. Pengene røg direkte i min lille guld sparegris, hvori kæresten og jeg sparer op til sommerens ferie, som vi har valgt skal gå til Barcelona (mit andet hjem). Glæder mig som et lille barn!!! Til sommer er det 3 år siden, at jeg kom hjem fra Barcelona - tiden er bare fløjet af sted... Glæder mig rigtig meget til at komme ned og vise min kæreste rundt i den fantastiske by.
God Mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte