søndag den 20. november 2011

greedy greedy me


Ovenfor har jeg forsøgt at samle mine ønsker til jul. Da jeg (som tidligere nævnt her på bloggen) vandt fantastiske 8000,- kr til at shoppe for på Nelly.com, har jeg i år ikke det store behov for at ønske mig tøj og parfumer. Mine ønsker er i stedet primært ting til boligen og ting som jeg kan underholde mig selv med. 

1. Ipad 2
2. Frokosttallerken (Platinum) fra Royal Copenhagen
3. Krus (Mega Mussel) fra Royal Copenhagen 
4. Morgenkåbe
5. Sengetøj fra By Nord
6. Termokrus (Plain) fra Royal Copenhagen
7. Rødvinsglas (Bordeaux) fra Rosendahl 
8. Hvidvinsglas (Bordeaux) fra Rosendahl 
9. Lampehatte fra Jeeves & Wooster
10. Små gryder m. låg fra Le Creuset 
11. Daisy fra Marc Jacobs
12. Lysestager fra Normann
13. Plaid fra Hay
14. Hanno fra Areaware
15. Desperate Housewives 1-7
16. Toiletspand fra Vipp

8 kommentarer:

  1. Daisy fra Marc jacobs er en af mine ynglings parfumer. Go' stil!

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækre ønsker! Det er altid fedt med lidt inspiration.

    http://nannasmed.dk/

    SvarSlet
  3. Tak tøser.. Og tak fordi I kom forbi! Ja, der er mange der poster deres ønsker for tiden, det er super inspirerende. Pludselig får man øjnene op for nye ting man mangler - kan være farligt ;) he he

    SvarSlet
  4. Lækre ønsker men nok dyre, hi hi... Desperate Housewives kan man ALDRIG få nok af! :D

    Forresten, sikke en blog du har!
    Louise Cecilie // www.LouiseCecilie.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak for din søde besked!
    - og selv nice blog du har ... elsker dine mange billeder!

    og helt klart rigtig fede ønsker (lige min stil)
    man kan aldrig få nok af serier. især ikke de fire dejlige kvinder fra Wisteria Lane. MUST!

    Glæder mig til at læse mere fra dig :)

    SvarSlet
  6. Tak for dine søde ord Louise!! Og hvor er det fedt du har lyst til at følge med. Ja, mine ønsker er nok lidt i den dyre ende :) hihi.. greedy greedy.

    Tak fordi du kiggede tilbage :) Glad for at du synes om den Simone!! Nej serier det kan man bare aldrig få nok af og især ik' desperate <3

    SvarSlet
  7. By Nords sengetøj (og produkter generelt) er sååå pænt. Jeg kunne også godt tænke mig noget derfra, gerne med nogle af deres dyre-motiver :)

    SvarSlet
  8. Ja, jeg er også bare helt vildt med deres produkter - især sengetøj og viskestykker. Desværre hænger priserne ikke helt sammen med en su :( Dejligt du kiggede forbi :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte