mandag den 21. november 2011

skovmandsskjorten

Skjorte Weekday / Trøje H&M / Jeans Diesel

7 kommentarer:

  1. Du ser jo godt ud som altid babe:D

    SvarSlet
  2. Tak Caroline. Er glad for du kan lide den!
    Babs <3

    SvarSlet
  3. Hej :-) Mange tak! Er også super glad for skoene. Rigtig fed blog du har .. er blevet fast læser :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fed skjorte! Og superfin blog :)

    Kh Milana fra http://modeverden.dk

    SvarSlet
  5. Tak Carina.. Glad for at du har lyst til at følge med :)
    Tak for de pæne ord Milana. Jamen jeg er også bare så glad for den!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte