torsdag den 17. november 2011

en aften med vampyrerne


Igår var jeg til forpremiere på Twilight - Breaking Dawn Del 1 sammen med tre af mine veninder. Vi mødtes før filmen på Cafe Frederik i Esbjerg, hvor vi fik lidt lækkert at spise og fik sludret om dit og dat. 
Mine tre veninder har alle læst bøgerne, og er meget inde i Twilight universet, kan navnene på alle og ved hvordan det hele ender. Jeg har ikke læst en eneste af bøgerne, og ved derfor ikke hvordan det hele ender eller kan navnene på hver eneste bi-rolleperson. Jeg er bare blevet fanget af filmene og er af den holdning, at de skal ses i biffen. Denne film er mere romantisk end de forrige film. Der er selvfølgelig stadig scener med kamp og action i filmen, men slet ikke i samme stil som de forrige. Jeg er nok mest til de forrige films karakter, men jeg synes klart, at man skal tage i biffen og se denne film, hvis man har set de forrige. OG hvor er det bare irriterende, at man skal vente et år på at få afslutningen.

2 kommentarer:

  1. Fin blog, glæder mig også selv til at se Twilight Breaking Dawn!
    Håber du vil kigge forbi min blog :-)

    www.justweekday.blogspot.com

    //Clara

    SvarSlet
  2. Tusind tak Clara. Selfølgelig vil jeg kigge forbi din. Håber du får lyst til at følge mig fast :) Ja, skynd dig ind at se den!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte