torsdag den 24. november 2011

in a SLUMBER mood

1) Plaid fra Hay, 2) Krus m. vinger set på Thisnext  , 3) Strømper set på Nelly, 4) Coca Cola, 5) Nat-shorts fra Gina Tricot, 6) Popcorn skål fra Urban outfitters, 7) OnePiece set på Nelly,  8) Dirty Dancing (dvd), 9) Hubba Bubba tyggegummi, 10) Natkjole fra H&M, 11) Neglelak fra Essie og 12) Wii (rød).
Ihh hvor er det bare længe siden, at mine veninder og jeg har haft sådan en RIGTIG tøseaften med alt hvad der tilhører. Det må jeg foreslå i aften, når jeg skal i byen med to af mine veninder. I aften skal vi nemlig på Dronning Loiuse (Dronningen) at have et par lækre drinks og høre det lokale band Popnitz spille. Er netop kommet hjem fra frisøren (Gazell i Esbjerg), hvor jeg fik ordnet min "motorvej" :) Så føler mig som et nyt og lækkert menneske. SÅ Skønt! Men nu vil jeg hoppe i træningstøjet og smutte i centeret.

4 kommentarer:

  1. Fin collage :) Følger også dig nu :)

    SvarSlet
  2. Tak!! Det er jeg glad for at høre :)

    SvarSlet
  3. tak for din søde kommentar! synes også din blog er rigtig fin. flotte billeder :)
    følger du mig? for jeg kan ikke se om du gør? men vil meget gerne være med til at følge :)

    SvarSlet
  4. Tak for dine søde ord Laura. Selvfølgelig vil jeg følge dig!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte