fredag den 21. juni 2013

en skøn dag på kontoret...


Sidste søndag stod i arbejdets tegn for mit vedkommende - på den gode måde. Som nogle af jer ved, står jeg for salg og marketing i en ny designvirksomhed, OUTSIDEdesign, som producerer møbler i corten og galvaniseret stål til haven og terrassen. Hvis det har jeres interesse kan i tjekke vores højbede, haveborde og bænke, udekøkken etc. ud på www.outside.eu.  I forbindelse med mit job står jeg bl.a. for at arrangere forskellige events og messer. I søndags afholdte vi i fællesskab med Varde Ådal Lam, Henne Kirkeby Kro herunder michellin-kokken Paul Cunningham, og Restaurant Justesen et rigtig fint arrangement. Varde Ådal Lam leverede stalden og lammekødet, som de to restauranter tilberedte og serverede på fineste vis, og sidst men ikke mindst leverede vi loungemøblerne, hvori folk kunne nyde de lækre retter og få en hyggelig snak.
 
Som billederne afslører var det en rigtig god dag med spændende og velsmagende mad (tjek lige the sheep-dogs ud aka. hotdogs med lammepølser). Dertil fik jeg hilst og snakket med en masse nye mennesker, bl.a. fik min familie og jeg frisør/stylist Dennis Knudsen som bordeherre:) Så ham fik vi en god sludder med om hans Black & White 50 års fødselsdagsfest samt taget et par billeder med!
 
Alt i alt en ganske udmærket dag på "kontoret" :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte