tirsdag den 25. juni 2013

snapshots from my b-day

Den 5. juni (= Grundlovsdag og farsdag) fyldte jeg 28 år!! Kan slet ikke fatte, at jeg allerede er 28 år. Føler mig virkelig ikke som en på 28, men hvordan føler sådan en sig egentlig?! Hmm... Synes bare at 28 virker så frygtelig gammelt og skræmmende forpligtende. Min mor fik ligesom mig, da hun var 28!! Puhhaa, det kommer altså ikke til at ske her i den nærmeste fremtid. Nå men forpligtende alderdom til side.
 
 Jeg havde en helt igennem skøn 28 års fødselsdag. Jeg havde fri, det var dejligt sommervejr, og jeg var sammen med Stef og min nærmeste familie <3 Min fødselsdag foregik hos Restaurant Ribehøj. Stef og jeg købte for lidt tid siden via "SPOT DEALS" 5 stk. miniophold hos Restaurant Ribehøj til halv pris og inviterede således vores nærmeste familie på et miniophold og lækker gourmet mad på min fødselsdag.
 
Vi mødtes ved restaurantens fiskesø omkring middagstid. Drengene fik fisket lidt (dog uden held) og pigerne slappede af og solede sig. Vi havde medbragt forskellige lækkerier (sandwiches, frugt, kagemand, slik og lakridspiber etc.) og diverse drikkevarer. Sidst på eftermiddagen fik vi udleveret nøglerne til vores små bjælkehytter, hvor der stod champagne og snacks klar til os. Vi hyggede sammen på hytternes verandaer i en lille times tid, hvorefter vi fik et hurtigt bad og gjorde os klar til middagen.  
 
Kl. 18-nul-dut tog vi plads i restauranten, og her nød vi de næste 4-5 timer en fantastisk 5-retters menu med dertilhørende vinmenu samt diverse spændende appetizers og rensere.
Madindlæg om selve madoplevelsen følger.... to be continued :) 


1 kommentar:

  1. Åh det ser så hyggeligt ud :) Godt du blev fejret med maner, og synes godt du kunne komme i gang så vi ku være på barsel sammen ;)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte