mandag den 3. juni 2013

forkælelse - det kan vi rigtig godt li'

Da Stef og jeg var i København for at hente vores nye sofa for et par uger siden, besluttede vi os for at forkæle os selv lidt - og tog på Madklubben Bistro-De-Luxe på Store Kongensgade 66. Jeg besøgte restauranten i starten af marts med 2 veninder, og det var en sand fornøjelse - og denne gang var der heller ikke en finger at sætte på oplevelsen. Servicen, maden, drikkevarerne og stemningen var helt i top. Thumbs up og topkarakter fra både Stef og Dots. 


1 kommentar:

  1. Årh, så blev man lige lidt aftensulten. Hvor ser det lækkert ud :-) Må vi mon se den nye sofa ? :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte