fredag den 31. maj 2013

instagram'er derudaf.....

Thank God for Instagram <3 Hvordan skulle min blogging ellers fungere for tiden... I really don't know. Men som I kan se har jeg oplevet en del på det seneste: Har været til et fantastisk bryllup, har fået ny sofa - drømmesofaen fra Rolf Benz!!, spist lækker mad hjemme og ude (Madklubben Bistro-de-luxe og Tyrstrup Kro), været ved frisøren og få håret ordnet og købt ny lækker skjorte og lyserøde flamingoer til haven...
 
Jeg bliver simpelthen nødt til at fortælle jer om min pinseweekend - den foregik nemlig i overhalingsbanen: Det hele startede med, at Stef og jeg var så heldige at finde vores drømmesofa til en favorabel pris på DBA!! Wuhuu. Så af sted til København med os fredag eftermiddag efter arbejde, sofa ned fra tredje/fjerde sal, ind i fars bil (lånt til formålet), lækker middag på Madklubben (fik lækker lækker lamme-culotte), gåtur gennem smukke Tivoli, overnatning i Stefs søsters lejlighed på Vesterbro, lørdag morgen = tidligt op, køre tilbage til Esbjerg, sofa ud af fars bil, gammel sofa ud af stue, ny sofa ind, Stef og Dots i bad, Stef og Dots i bryllupstøjet, Stefs slips pist væk!!!, stres, af sted til kusines bryllup, helt igennem fantastisk bryllup!, DA DA DA DAAA,WOW, MUMS, TRA LA LA, SKÅÅÅLL, ZzzzzzZZ kl. 4.00.
 
Hold nu op en weekend.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte