onsdag den 1. maj 2013

sneak peak: THE DRESS

Har slet ikke fået delt et af mine seneste køb med jer!!! Den 18. maj er Stef og jeg inviteret til bryllup hos min kusine. Jeg har derfor den seneste måned været på jagt efter "THE DRESS" til brylluppet. Hvilket har vist sig at være en meget meget sværere jagt end forventet. Når det kommer til kjoler, er jeg mest til sorte eller hvide, hvilket jo er fuldstændig udelukket til et bryllup. WHAT THE FUCK TO DO ?!? Jeg har søgt inspiration på diverse webshops og været i et hav af butikker, men ikke rigtig fundet noget interessant. Men så for omkring 2 uger var min veninde og jeg ude i noget spontan shopping, og vi faldt begge pladask for kjolen ovenfor, og endte da også med begge at købe den ;) Kjolen er i en lækker pastel-grøn farve og i 2 lag. Det yderste lag er langt og gennemsigtigt og det inderste er kort - (lige over knæene). Hmmm.. Lidt svært at forklare... Skal nok lige få taget mig sammen til at hoppe i den en dag og få smidt et par bedre billeder af den på bloggen :) Kjolen er forresten fra Gina Tricot og kostede 200,- bobs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte