mandag den 13. maj 2013

my week insta-wise...

Long time - no see :( I hvert fald for dem der ikke følger mig via Instagram. Der går desværre nogle gange lidt tid imellem at jeg får blogget. Men det er bestemt ikke fordi jeg ikke har noget på hjertet - for der sker meget for tiden - både herhjemme, i fritiden og på jobbet. Ovenfor har jeg samlet lidt billeder fra de seneste 2 uger, og som I nok kan se er der sket lidt af hvert.
 
Der er blevet shoppet lækkerier til huset og haven, der er blevet guffet kolde retter (oreo-is og koldskål) og varme retter (pizza og stor morgenmad med spejlæg og bacon), der er blevet prøvet kjole og sko til bryllup, der blevet set film til langt ud på natten, der er kommet en ny sending the fra A.C. Perch via min skønne veninde, der er er blevet hygget med familien og kæledyr, der er blevet fejret pokalfinalesejr og drukket en pind i øret.

Det kalder jeg sku' en opdatering ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte