fredag den 24. maj 2013

T.G.I.F

Hold nu kæft, jeg troede aldrig det skulle blive FREDAG. Wow, en hektisk-/-rundt-på-gulvet-uge det har været. Arbejd, arbejd, arbejd og så lige lidt mere arbejd ;) Stef og jeg har godt nok ikke set meget til hinanden de seneste par dage - kun lige omkring spisetid og tidligt om morgen med et "farvel-du-må-ha'-en-god-dag-mys" ;) Og ikke nok med det, så skal Stef arbejde aften hele weekend :( æv bæv.. Men jeg er tilbage på bloggen, det er vildt!!! Og som I hører har jeg en del "alenetid" i weekenden, så mon ikke der bliver tid til et par gode blogindlæg. Det tror jeg nok der gør!!!
Har nemlig oplevet og købt en masse skønne ting siden sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte