torsdag den 2. maj 2013

jeg har forelsket mig...

...............i en sofa!
 
Men ikke en helt almindelig sofa - det er nemlig en PLURA sofa fra Rolf Benz til omkring 60.000 kr.!! (host host) Stef og jeg er blevet så vilde med denne sofa fordi den bare opfylder alle vores krav til en sofa. Det er en lædersofa, som har et hav af funktioner og features som gør at man kan flyde og slappe max af i den og samtidig så har den et super flot og enkelt design. Men 60.000 kr. er godt nok bare mange penge for en sofa i vores øjne :(
 
Men man har vel lov at drømme :)

2 kommentarer:

  1. Haha! Fed sofa, det er lige sådan en man skulle have stå hjemme i stuen :b

    Rikke // Sigaards.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det sys jeg jo også :) hi hi

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte