fredag den 3. maj 2013

My Dream Garden

Har netop mysset Stef farvel :( Han er smuttet på herretur til Østrig i en uges tid med et par venner.  Så nu er lille Dots "home alone". Sidder og nørder på Pinterest og får lidt haveinspiration.
 
Om en måned har vi boet her på matriklen i 2 år!! Det er ikke til at fatte, tiden flyver virkelig af sted.
De to år er gået med at få huset renoveret og færdigindrettet. Nu er turen kommet til vores have. Vi har en lille, lukket og hyggelig have, men den trænger til at få en ordentlig omgang! Vi er ikke de store havemennesker - så vores mål er at bevare havens hyggelige atmosfære, men at få den gjort lidt nemmere at holde.
 
I sidste weekend havde vi årets første havedag, hvor vi fik vi gjort vores fortov, terrasse, div. bed og drivhus rent. I morgen skal jeg sammen med min mor ud at købe en masse forskellige planter og krydderurter til drivhuset og mine bed, så vi kan blive selvforsynende :) Weee..
 
I næste weekend starter vi op på PROJEKT: NEM & HYGGELIG HAVE. 1. etape: vi skal have ryddet et stykke af haven. 2. etape: vi skal lægge nye fliser rundet om huset samt en ny terrasse.
 
Det bliver hårdt men super spændende!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte