tirsdag den 14. maj 2013

Pillows

Det nærmer sig virkelig min sengetid. Det har været en lang dag på jobbet, så er godt træt (læs: smadret!) Det må være min underbevidsthed der spiller mig et pus lige nu. Har nemlig hele aftenen siddet i sofaen og kigget på puder på nettet. Har samlet mine yndlingspuder ovenfor i en lille collage. Der er virkelig mange flotte på markedet lige nu - det er jo umuligt at vælge!! Er især blevet ret hooked på puderne fra Normann Copenhagen (nederst th.).
 
Status quo: Stef er lige kommet hjem fra hans aftenvagt, hvilket betyder at det er aften-the-tid  og derefter skal jeg se dyner.
 
Nat nat derude :)


2 kommentarer:

  1. Norman Copenhagen laver bare så mange fine ting og puder åbenbart også :-) Jeg synes puden med fjerene er super fin, hvor er den mon fra?
    Håber du er knap så smadret i dag ;-)

    SvarSlet
  2. Puden med fjerene er fra BY NORD.. De laver virkelig også nogle lækre puder med flotte print af dyr, natur etc.
    Hvor er du sød. Det går bedre i dag :)))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte