lørdag den 27. august 2011

det at være dårlig til at sige nej


Min veninde og jeg gik her til aften fra biffen med en klump i halsen og triste miner - bestemt ikke pga. filmen - men pga. Dirchs tragiske livshistorie. Puha - den mand har jo haft alt andet end et morsomt liv!  Jeg vidste, at hans liv havde været præget af alkohol og en del damer, men det overraskede mig virkeligt, at se hvor usikker og svag den store mand egentlig var.  Jeg vil anbefale alle at tage ind at se filmen, den sætter virkelig gang i ens tanker, og så er skuespilspræstationerne bare til ug! <3<3<3<3<3 

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig virkelig også meget til at se den i næste uge, selvom jeg godt kunne forestille mig at den netop er ret tragisk. Men stadig fantastisk, især med dejlige Nikolai Lie Kaas i hovedrollen :-)

    SvarSlet
  2. Glæd dig! Virkelig mange små sjove øjeblikke. Jamen nico han gør det bare så godt. Tak fordi du kiggede forbi min lille blog, håber du snart kigger forbi igen :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte