onsdag den 31. august 2011

når glemmebogen åbnes

Dots, Barbara (brors kæreste) og Grumme (ven)
Grumme og Brormand og Pibe?
Brormand og Barbara
Brillerne?
Barbara fik ømme fødder :) Brormand til tjeneste <3 
I morges vågnede jeg ved, at mobilen ringede! Det var brormand - han havde brug for et lift i skole, da hans kæreste var kommet til at tage hans nøglebund med på arbejde, og han derfor ikke ville kunne låse hans cykel. Som den gode søster jeg nu en gang er - fik jeg fragtet brormand i skole - til tiden vel og mærke :) Da han var færdig i skolen kiggede han forbi. Vi snakkede lidt om sommerens "events" og kom blandt andet ind på en bytur, hvor vi fejrede, at ham og hans kæreste havde fået hue, og ja åbenbart også at jeg havde!!?!? En frygtelig frygtelig bytur, som jeg forlængst havde fortrængt. Som billederne ovenfor antyder var brormand og kæreste iført hue - men som om det ikke var nok, havde jeg også lige fundet min gamle hue fra 2005 frem og løb rundt og bildte alle og enhver jeg mødte på byturen ind, at jeg var nyudsprugen student. Hvor herre bevares Dots - grow up.. Men de købte den sku'!! Det herlige var, at jeg faktisk ikke kunne passe min egen blå hue - mit hoved er åbenbart vokset! - så jeg lånte en af min brors venners røde hue og han lånte min :)  Fuck - vi havde en sjov aften! En aften med hue i ny og næ kan klart anbefales! he he..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte