mandag den 22. august 2011

hotel mayfair

 The Mayfair Hotel "Tunneln" er beliggende på Adelgatan 4
Indgangen til receptionen/ restauranten (vi parkerede i et parkeringshus på den anden side af hotellet)
 Receptionen
 Vores værelse
 Lidt mere af vores værelse + et badeværelse med badekar :)
 Hotellets kælder hvor morgenmadsbuffeten foregår
 En gammel Hr.
et udsnit af morgenmadsbuffetens udvalg

Da vi var i Malmö boede vi på Mayfair Hotel "Tunneln" ****. Jeg havde booket vores overnatning incl. morgenmadsbuffet via nettet (hotels.com) til omkring 800 svenske kroner. Jeg faldt for hotellets gamle og hyggelig stil samt for tidligere gæsters anmeldelser af hotellet og dets service.

Hotellets beliggenhed er efter min mening fremragende - tæt på togstationen og bymidte. 
Hotellets personale var yderst behjælpelige og venlige.
Hotellets autentiske indretning er herlig.
Værelset var rent og man sov fantastisk i sengen.
Morgenmadsbuffeten havde et stort udvalg - der var både sundt og usundt :)
- desværre var kaffen  kold - Hr. Kæreste :(

Mayfair Hotel kan absolut anbefales, hvis man aflægger Malmö et besøg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte