torsdag den 25. august 2011

DIY "travel memory box"

før

efter

Jeg købte for et halvt års tid siden en sættekasse i Søstrene Grene til omkring 150,-.  Først var min kæreste ikke for vild med den, men så foreslog han, at vi brugte den til vores fælles rejseminder. Jeg forelskede mig straks i ideen! Den er nu blevet malet hvid, hængt op i vores udestue og er allerede blevet fyldt med rejseminder fra bl.a. Qatar, København, Canazei, Australien (Sydney), Amsterdam og Sverige (Malmö & Aneby). Og som I kan se er der plads til mange flere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte