onsdag den 17. august 2011

kom hid blade og snask

Sidste søndag (dagen inden jeg smuttede til SMUK) besluttede jeg mig (pga. af vejrudsigten) for at købe et par Hunter Navy i Bilka til 599,- kr. Har længe villet have et par - og nu kom den gode undskyld endelig for at købe et par! Og ihh hvor har de bare været alle pengene værd den seneste uge på SMUK. Elsker at jeg har kunnet være lækker og praktisk på samme tid :) he he.. De vil helt klart blive brugt flittigt i det kommende efterår! Kom hid blade og snask ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte