fredag den 26. august 2011

samvittighedsfuld shopping

 et medlemsskab i fitness dk

et par lange fusion løbetights + newline løbestrømper

Senere i dag starter min kamp efter "balder af stål" i fitness-centeret. I går "hjalp" min kæreste mig ned i fitness dk, hvor jeg fik tegnet et medlemsskab fra og med i dag. Jeg fik i forbindelse med medlemsskabet en kupon, hvor jeg kunne få 20% på et køb hos Spotigan. Heldigt - da jeg netop stod og manglede et par løbetights :) Endnu mere heldigt for mig og min SU-pengepung - betalte min kæreste hele gildet <3 

I aften får jeg besøg af min veninde Pip - glæder mig - udover at vi skal have lidt lækkert og spise, skal vi ind at se Dirch i bioen! God fredag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte