torsdag den 25. august 2011

hvis jeg vandt en million...

... ville jeg først skrige og hoppe rundt af glæde <3

... derefter ville jeg holde en kæmpemæssig fest med masser af glitter og discokugler.

Til festen ville jeg være iført "drømmekjolen" 
den lyserøde Oscar De La Renta kjole 
som Carrie har på i SATC. 

... give min kæreste et bundt penge til at bygge den garage med automatiske porte og billift han går og drømmer om.

 derefter ville jeg købe en gammel VW Beetle som min kæreste og jeg længe har ønsket at købe. Så kunne vi gå i vores nye garage og sætte den i stand sammen.



ville jeg invitere min kæreste med til the big apple - New York City

... efter et par fantastiske uger i New York, ville vi lave en roadtrip tværs over the US of fucking A 

... sidst men ikke mindst ville jeg købe en lækker elevationsseng til min kæreste og jeg. Så vi kan sove godt og drømme om, hvad vi skal bruge den resterende slat penge på :)


Jeg blev tippet om at lave dette indlæg på Presenting af Trine. Synes ligesom hende, at det var en sjov tanke at lege lidt med. Måske I også synes det? I så fald læs mere om konkurrencen på
  Millionlotteriets hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte