tirsdag den 16. august 2011

musikken jeg hørte

Onsdag aften hørte jeg Den Gale Pose i P3-teltet. Sammen med et par venner fik jeg mig presset helt op foran scenen og var vidne til en helt igennem nostalgisk koncert. Jokeren & Co var spændt op til lir og leverede virkelig varen! ****
Torsdag aften hørte jeg først Dune på Rytmehans og derefter Ozzy på Bøgescenen. Aftenens absolutte højdepunkt var LOC på Bøgescenen ****. Liam havde fra start publikum i sin hule hånd. Især elskede jeg hans lille beretning om, hvordan han på sin første SMUK festival vågnede op til Creamy :) En heltigennem skøn aften blev afsluttet med Trentemøller.
Min fredag startede i P3-teltet med koncerten jeg havde set mest frem til på årets smuk - LUCY LOVE og hvilken koncert det var *****. Lucy fyrede den af fra start til slut.
Senere på aften fandt jeg knæklysene frem og gav den max gas til 90'er festen med Kanonkongen ****. Jeg synes dog ikke, at festen kom op på de højder den var forrige år. Jeg nåede også lige at høre, at 15 min af Medinas koncert, som havde et fantastisk lysshow, men Medinas optræden var i mine øjne skuffende :( Har dog efterfølgende hørt, at det var fordi hun var temmelig syg. 
Efter Medinas show var jeg så heldig at støde på den lille men fantastiske Lucy Love, hilse på hende og "one pose for the camera"!!!
Aften blev sluttet af på Bøgescenen i selskab med Morten Breum. Han leverede et virkelig fedt DJ sæt, som toppede da Nik & Jay uanmeldt kiggede forbi og det bogstavelig talt udviklede til en FEST ;) ****
Lørdag aften startede med gode gamle Kashmir, der som sædvanligt leverede varen. Derefter gik svenske Robyn på scenen og FUCK en fed koncert hun lavede ****!  Efter Robyn hørte jeg hhv. Mike Sheridan og Ida Coor, som leverede en perfekt opvarmning til SMUK festivalens nok bedste koncert - KATO with friends. KATO leverede sammen med hans "venner" en fuldstændig utrolig koncert - mangler ganske enkelt ord ***** og min pegefinger stritter stadig ;)

SMUK du gjorde det igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte