tirsdag den 29. maj 2012

ciao motorvej !

I dag har jeg været ved frisøren for at få fjernet min "private" motorvej. Så dejligt at være lys i toppen igen ;) hi hi... Jeg har i den seneste tid søgt og søgt efter en ny frisør. Jeg fik i mange år ordnet mit hår hos Weitling i Kolding Storecnter (tidligere Stuhr), hvilket jeg var meget tilfreds med indtil min yndlingsfrisør der valgte at stoppe! ØV ØV :( Derefter har jeg prøvet mig lidt frem hos forskellige saloner i Esbjerg - men uden det store held. Faktisk med et del uheld :((( Men så en dag kom Stef hjem fra en frisør -  som på det tidspunkt var en forholdsvis ny salon. Han var meget positiv over både klipning, personalet og servicen i salonen. Jeg valgte derfor at give den et forsøg - hvilket jeg er super glad for den dag i dag.  Salonen hedder César Eugenio og ligger på Stormgade 11 i Esbjerg. Her er kvaliteten helt i top, personalet er super venligt, man tilbydes lækker kaffe/the/chokolade, salonen er hyggeligt indrettet, har online booking, har lange åbningstider (helt til kl. 21.00!!) og så har de meget rimelige priser. Hvis man bor Esbjerg eller i nærheden af Esbjerg vil jeg helt klart anbefale salonen og min frisør, Anastasia.

4 kommentarer:

  1. Åh, det er bare så skønt at få ordnet håret!:) Du ser rigtig fin ud:):) Jeg må ikke farve mit hår fordi jeg er gravid, men ligeså snart jeg har født (og det er der så flere måneder til), så skal jeg forkæle mig selv med lyse striber og en klipning!:)
    Jeg er VILDT glad for din anbefaling af en frisør i Esbjerg. Jeg har prøvet 4 frisører i Esbjerg, og har været uheldig eller utilfreds hver eneste gang:/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må lige holde ud at par måneder endnu tøs :) Men jeg kan i hvert fald varmt anbefale César Eugenio.

      Slet
  2. Det lyder da som en lækker salon! Jeg har faktisk også lige fået ordnet lokkerne i dag :-) Skønt!

    Synes virkelig at det kan være svært at finde den rigtige frisør, men tror heldigvis at jeg har fundet min nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vildt lækker!! Ja der findes næsten ikke noget bedre. Helt enig, har virkelig også taget lang tid for mig at finde min nye :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte