fredag den 25. maj 2012

new in: HAY pinocchio

 I går modtag jeg noget jeg har ønsket mig i MEGET MEGET længe - nemlig det smukke smukke "pinocchio" tæppe fra HAY. Tæppet er Ø90 og modellen er "multicolor". Det har allerede fået en plads i vores hjem, nemlig under min hvide Eames gyngestol. Der er ikke et øje tørt :) Jeg købte tæppet HER på webshoppen "designdelicatessen" til 1699,- og fri fragt. Den passer bare perfekt ind i vores lille hjem og giver et herligt farvepift til vores stue :) 
Elsker den allerede <3 <3 <3

5 kommentarer:

  1. Ih, jeg har længe haft samme tæppedrøm! og min skal altså også indfries en dag:):) Lige nu skal vi vist bare lige ovenpå igen efter flytning og alle de omkostninger der er forbundet med huskøb, MEN en dag vil jeg altså også have det fine fine FINE haytæppe i min stue:)
    Tillykke med det:):)

    SvarSlet
  2. Det er bare så fedt det tæppe! Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  3. Hvordan fik du overtalt din kæreste? *læs: røv misundelig*

    SvarSlet
  4. Rigtig fed blog du har dig her :-) jeg er blevet fast læser!
    ps. ELSKER TÆPPET!! Jeg har selv overvejet at købe det, hehe :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte