tirsdag den 22. maj 2012

når man ville ønske man havde et hav i baghaven...

Så er sommeren kommet til DK!!! Wuhuu.. Hvor er det bare herligt!!! Grønne træer, blå himmel, varme og dejlige aftener på terrassen med grill og rødvin.. Hvilken IDYL :))) Og dog... Her får I ugens hadeliste:

1) når man spilder rødvin på ens nye t-shirt!
2) når man for at fjerne rødvinspletter på t-shirt kommer lidt Vanish på, og det i stedet for at fjerne pletter, vælger at afblege t-shirt.
3) når ens nye flotte neon lyserøde t-shirt ligner et tragisk batik offer.
4) når ukrudt man fjernede i sidste uge, kommer IGEN!!
5) når man tager et langt koldt bad efter en hård arbejdsdag i haven, og man endelig ikke føler sig klisteret længere, men det pludselig går op for en, at nu skal man igang med hårtørreren i 30 graders varme :(
6) når man efter hårtørringen igen står svedig og med pandehåret klisteret til panden !!
7) når det er 30 grader og man ikke har et hav i nærheden!
8) når man får et myggestik
9) når man får et myggestik mere....
10) når man har lyst til slik, og man ikke har noget :(

7 kommentarer:

  1. åååååååh, lad mig dog kaste mig i de bølger på billedet!!!

    SvarSlet
  2. Jeg er altså bare vild med dine lister. Dem må du blive ved med;):)
    Ærgerligt med rødvinspletter og afblegning af ny t-shirt! Åh, hvor jeg dog kender det!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød tøs. Tusind tak:))) Har meget sjov med at lave dem :)) hi hi!! Ja det er bare så træls med den trøje:( var lige nået at blive glad for den :(

      Slet
  3. Det er altså lidt snyd at vise sådan et billede! Det ser jo himmelsk ud - man får lyst til at kaste sig ud i de blå bølger lige med det vuns.

    SvarSlet
    Svar
    1. ;) ej det var faktisk ikke særlig pænt at gøre ;))) hi hi

      Slet
  4. Åh ja det er skønt at sommeren er kommet! men jeg kunne nu også godt bruge et hav i baghaven... ;)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte