torsdag den 17. maj 2012

a sweet deal

Har lige sendt Stef på job. Vi er netop kommet hjem fra en dejlig frokost på Hotel Britannia i Esbjerg, hvor jeg i sidste uge købte en sweetdeal til. Sweetdeal'en bestod af en frokostmenu til 1/2 pris!!! Jeg købte 2 deals, en til Stef og en til mig selv :)))) Vi kunne vælge i mellem tre frokostretter. Stef fik en virkelig lækker club sandwich med pommes, og jeg fik 2 grillede tunsteaks og en lækker salat med æg, soltørrede tomater og oliven. Jeg gav sølle 128,- for de 2 sweetdeals. Virkelig et kup! Britannia kan bestemt anbefales: Vildt lækkert mad, venlig betjenning og dejlig atmosfære. 

17 kommentarer:

  1. Nøj hvor ser begge tallerkner lækre ud.

    SvarSlet
  2. Kæft det ser lækkert ud :) Mine tænder ville løbe i vand, hvis det ikke var fordi Uffe havde lavet en kæmpe stak pandekager ;D

    SvarSlet
  3. Tak for tippet:) Jeg må lokke manden med på Britannia snarest, for hvor ser det lækkert ud:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tøs det må du gøre. Der er hyggeligt og så spiser man super godt!

      Slet
  4. Hvor ser det godt ud - elsker sådan nogen deals..! :)

    SvarSlet
  5. Det ser bare super lækkert ud. Elsker tunsteaks!

    SvarSlet
    Svar
    1. JAAA.. Tunsteaks er SÅ godt :)) Og de 2 jeg fik var stegt perfekt :)

      Slet
  6. Hvor ser det lækkert ud! :) Er blevet fast læser og håber du vil gøre det samme.

    xoxo
    /helenalindvig.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du har lyst til at læse med. Jeg kigger forbi :)

      Slet
  7. Hvor lyder det hyggeligt, og hvor ser det lækkert ud! :)

    www.lefox.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en super hyggelig frokost :)))

      Slet
  8. Hvor ser det bare lækkert ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. MUMS er meget passende :))) hi hi

      Slet
  9. Du er hermed gemt som foretrukne under Esbjerg :)

    Ser godt nok lækkert ud også..

    /Trolle
    www.minetips.dk

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte