tirsdag den 1. maj 2012

når hank pludselig mangler!

Har virkelig forsømt bloggen den seneste uges tid :( Det er jeg virkelig ked af! Men har bare haft sindsygt travlt på jobbet. Jeg håber I stadig er derude og forstsat har lyst til at læse med :) Her får I i hvert fald ugens hadeliste:  

1) når man kommer sent hjem efter en lang dag på jobbet, og det første man møder i entréen er en af sine royal copenhagen kopper UDEN hank!!!
2) når ens kæreste forsøger at bortforklare 
3) når ens kæreste til sidst indrømmer, at han har haft kop med ude som "arbejds-kaffe-kop"!
4) når Messi brænder straffe
5) når Barcelona ikke går videre i Champions League
6) når man er i Bauhaus og glemmer halvdelen af de ting, man har købt på parkeringspladsen, og derfor må jorde tilbage til Bauhaus og hente det.
7) når man lakerer ens negle OG ens fingre.
8) når man bestiller en ting på nettet, og den ikke dukker op med posten.
9) når man ringer til firma angående manglende ting, og de kan informere en om, at man først modtager tingen sidst i MAJ!!!
10) når der er en måned til sidst i maj

6 kommentarer:

  1. Jeg håber dine hadelister fortsætter, for hvor er de bare sjove;):)
    Surt med hanken, men har RC ikke garanti? Går der skår kan du bytte til nyt kvit og frit, hvis bare du har kvitteringen, mener jeg?:):)
    Det der med at lakere både negle og fingre kender jeg alt for godt. Måske derfor jeg for længst har opgivet at bruge neglelak til hverdag;)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he. Tak tøs. De fortsætter!
      Ja, vildt surt med hanken :( Har de det også på deres kopper?! Troede kun det var deres tallerkener. Må jeg lige undersøge :)

      Slet
  2. Haha, jeg er simpelthen også så dårlig til at lakere negle. Jeg håber lidt at jeg lærer KUN at ramme neglene på et tidspunkt. Lige nu tvivler jeg dog lidt på det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan ikke passe, at man ikke kan opfinde en metode, hvor man KUN rammer ens negle :)

      Slet
  3. Heheh noo Steff!! Har også prøvet at bestille noget hvor det aldrig kom her på det sidste, både fra nelly og asos:(( øv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ohh yes Babs.. NOOOO Stef - you did not :(

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte