fredag den 11. maj 2012

Soo last year: "oh sole mio"

Jeg fortsætter mit lille tilbageblik på Stefs og mine måneder i Sydney. En af turens absolutte højdepunkter var uden tvivl at se og opleve det verdenskendte Operahus i Sydney. WOW, siger jeg bare! Det er virkelig en helt igennem smuk og betagende bygning. Faktisk er hele området omkring Operahuset helt enestående. Ved siden af operahuset befinder den gamle Harbour Bridge sig nemlig også. Behøver jeg at sige at det er must see (både morgen, dag, eftermiddag, aften og nat) ;) hi hi. Ovenfor ser I et lille udsnit af vores billeder fra området. Jeg vil klart anbefale, at man tager en af de mange færgeture (eksempel vis til Manly) og oplever området udefra vandet. Er der nogen af jer der har set og oplevet operahuset og er ligeså betaget som jeg ?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte