torsdag den 31. maj 2012

summer holiday 2012

Stef og jeg er ved at planlægge årets sommerferie. Som billedet eller kortet ovenfor antyder bliver vores sommerferie en slags roadtrip ned gennem det vestlige Europa!!! FUCK, jeg glæder mig :) Vi har fire destinationer vi VIL til, nemlig Paris, Barcelona, Andorra og sidst men ikke mindst Monaco. Vores plan er at smække et telt i baggagerummet og bare køre derud uden at have for mange planer og holde ind når vi har lyst og møder noget spændende. Det eneste der er planlagt og helt sikkert er, at vi skal bo 7 dage i Barcelona - hotelværelset er nemlig booket!! Glæder mig sådan til at skulle tilbage til den by. Har ikke været der siden jeg studerede der for 3 år siden. Glæder mig så MEGET til at vise den fantastiske by til Stef - han har nemlig aldrig været der!! 
  Men det var en kort introduktion af vores foreløbige planer for årets sommerferie. 
To be continued ;)

2 kommentarer:

  1. Det ser super spændende ud - håber I får en skøn tur..! :)

    SvarSlet
  2. Vi glæder os også helt vildt. TAK tøs :))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte