lørdag den 12. maj 2012

lækkerier til køkkenet

Har sendt Stef i byen. Sidder og hygger ved mac'en med en kop te og en -to-tre lakridspibe(r) :))) Fylder 27 om lidt under en måned, puhaa, endnu et år på bagen. Men fødselsdag betyder heldigvis udover 1 år også ønsker og gaver ;)))) Ovenfor har jeg samlet et par af mine "køkken"-ønsker. Kunne seriøst købe mig fattig i Bahne, Imerco og Inspiration. Er virkelig en SUCKER for design til hjemmet. 
1) Viskestykker fra Hay, 
2) Skålesæt "Nest 8" fra Joseph Joseph, 
3) Mega Mussel termokrus fra Royal Copenhagen, 
4) Travel Mug fra Bodum, 
5) Plain Termokrus fra Royal Copenhagen, 
6) Hvidløgspresser fra Joseph Joseph, 
7) Æggebæger fra Royal Copenhagen, 
8) Bestik "New York" fra Georg Jensen og 
9) Skærebræt designet af Piet Hein.

2 kommentarer:

  1. Really nice things, and cute blog!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. iiih, det der skålset er så fint. Var tit på at hapse det med hjem, sidste gang jeg var i Magasin :-D

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte