tirsdag den 29. maj 2012

om en uge...

... fylder jeg SYVOGTYVE år! Hvor dælen er alle de år blevet af !?
Ved jo naturligt nok ikke, hvordan det er at være 27, men føler mig seriøst ikke som en på 27!! Synes det lyder gammelt ;) he he.. Da min mor og far var 27 fik de mig, havde de bygget et 2-etagers hus og havde egen virksomhed! SAY WHAT! Føler sku' nogle gange, at Stef og jeg er lidt bagud ;) he he.. Men så tænker jeg også - hvorfor er det vi har SÅ forbandet travlt med at blive voksne !?!? Jeg håber virkelig, at jeg ALDRIG bliver helt voksen - håber at jeg vil være i stand til at bevare mit indre barn resten af livet.

4 kommentarer:

  1. Åh ja, hvor er de år lige blevet af? Jeg fyldte 27 tidligere på måneden, og jeg har altså stadig svært ved at forstå, at jeg er så gammel?!!
    Jeg håber du får en skøn fødselsdag - og du ser jo stjernegodt ud:) og skal nok nå det hele i det tempo, der passer dig.. :):)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, vi holder os sku egentlig godt tøs :) hi hi...

      Slet
  2. Altså, 27 er da ikke gammelt!
    Og jeg er helt enig, der er ingen grund til at ha' så travlt. Jeg er også mere til at tage tingene lidt som de kommer.

    Mvh hende på 28 ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he... Hvor er du sød Nanna. Og du har jo ret. 27 er ingen alder :)) Mañana mañana :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte